Dutchies What A Girl Wants Appreciation #1 ~ Oliver is what every girl wants!

• Thread starter Thread starter -Boukje-
  • Start date Start date
haha, ik vind het ook niet zo mooi!!! zo donker:P

ik wil ook plaatjes, en ga er morgen voor zorgen dat ik die dvd krijg haha
denk ik tenminste

:nod:
004do6.jpg

14oliy9.jpg

zo goed leo?

YouTube - Teen People Magazine The Hottest 25 under 25 Amanda Bynes een amanda clipje, ze is zoo volwassen.. ziet er echt anders uit dan in wagw

is waarschijnlijk geen engels meisje en eentje die heel slecht is engels haha
ergerde me er ook al zo aan :P

:lol: wat ik vaag vind is dat als ze hoort ian er is dat ze dan zo raar gaat gillen weetje wel terwijl ze rent, dat doet hayden panettiere ook in Bring it on All Or Nothing.. zou dat een regel zijn ofzo, omdat het anders misschien niet overkomt :shrug:

yay! ik heb een 10!! maaruhm sinds wanneer heet ze daftny rennols :S daphne reynolds is beter :nod: beetje dom persoon die die quiz bedacht heeft :lol:

dat moet dan wel 'View from the top' zijn!!

en ze is de vrouw van John Travolta

EDIT: ow, for love the game ken ik ook haha

nou kijk. als je bij de extras bent.. heb je 2 rijtjes en amanda midden in de stoel.. nou blijkt dus dat je ook op de stoel kunt klikken en dan zie je de audities voor de rollen va Peach en Pear.. niet veel bijzonders dus :) maar dat is een verborgen stukje zo staat op de dvd :P

ja, bijna teveel om op te noemen

ik zag zondag pas dat ze alles hetzelfde doen bij dat ontbijt, waarbij Glynnis ineens de telefoon ophangt omdat het haar opvalt!! en dat Ian er dan ineens is haha
ik had het helemaal niet door joh!! haha

haj!! the movie is mine!! heb hem zelfs al gezien

vind het ook zo lief dat als ze die botenwedstrijd of wat het ook is, is, dat Ian dan zo lief naar haar zwaait als ze met haar verrekijker naar hem kijkt!!!!!
en ik vind de ontmoeting ook leuk!!!!!!!!! :D

Back