Dutchies What A Girl Wants Appreciation #1 ~ Oliver is what every girl wants!

• Thread starter Thread starter -Boukje-
  • Start date Start date
haah, uhuh

maar verder geen quizjes
iemand de film alweer gezien?? :P
we posten hier ook nooit meer he!? :P eigenlijk moet er een deel 2 van de film komen, dan hebben we weer iets om over te praten

ga maar ff brainstormen over wat erin zou moeten komen haha

:yay: eindelijk leo! hij is de moeite waard om te lezen hoor, echt waar!

echt leuk dat je hem gaat kopen!

ga morgen die interviews kijken, mag nu geen geluid meer produceren :P

is dat verborgen?? haha dat stukje ken ik wel :)

YouTube - Ellen Degeneres with Amanda Bynes nog een grappige interview met Amanda bij Ellen Degeneres :)

wagw1.jpg

hier hadden we het over he!? haha dan moet er ook maar een foto bij!! :P

en hier keek Ollie zo lief!!!!!!!
wagw2.jpg

je bedoelt dat ze zo gaat gillen omdat hij er al is en zij nog niet klaar is?? haha
kan het me half voorstellen!! ze liep nog in haar pyjama :P

Als Daphne binnen komt in Great Britain Grand Hotel dan roept er iemand 'Yan catch'
in plaats van Ian he!? haha (ajan dus in plaats van ijan)

leuk voor je leo! dat is idd ook een lieve scene! heb je ook nog andere filmpjes gekocht?!

bij mij valt het in psp nu heel erg mee.. al is het soms echt te vol..

ik heb geduld! *nouja eigenlijk niet maar nu wel even hoor :P*

ik weet niet, maar ze doet dan inderdaad redelijk hysterisch.. denk dat als het iets minder zou zijn het nog steeds wel over zou komen..

heb trouwens net ontdekt dat ik in het midden een stuk vergeten ben weg te halen bij zijn oor :lol: heb trouwens weer 150 avies van wagw erbij moet ze alleen nog uploaden

voor de geinteresseerden; Raise Your Voice staat in 11 stukken op YouTube http://www.youtube.com/results?search_query=raise+your+voice

hoi :wave:

ik heb zo'n zin in vanmiddag, jij ook Leonie???
WAGW kopen :yay: haha

ga nu ff de openingspost lezen hoor!! waar jullie al je tijd in hebben gestoken :P

dankje boukje! ik gebruik hem nu als pcachtergrond :yay: :drool: hehe!

ik wou view from the top ooit nog eens bekijken, maar ik kreeg hem niet gedownload :O

Back