Dutchies What A Girl Wants Appreciation #1 ~ Oliver is what every girl wants!

• Thread starter Thread starter -Boukje-
  • Start date Start date
ik had hem geloof ik ook al gezien een aantal jaren geleden haha
komt me in elk geval bekend voor!! maarre

ik ga Raise Your Voice ff uitkijken
was gisteren de hele dag weg en vanmorgen moest ik ff 2 uurtjes werken (en daar kom je dan je bed voor uit haha)

het is in één x duidelijk, nouja ik krijg in iedere geval in 1x duidelijk antwoord op mijn vraag het probleem is alleen dat dat antwoord nog meer vragn oproept :P

ja doe dat.. uhm henry die toch zijn politieke carriere gaat oppakken en dan libby aan zijn zijde. daphne die serieuzer wordt met ian en nog steeds allelei streken uithaalt, gewoon omdat het in haar nature zit. uhhh die 'yummy' persoon, vergeet zijn naam steeds, armistead ofzo. zit nogsteeds achter daphne aan. daphne die nog meer leert om een lady te zijn en nu zelf feestjes moet origaniseren. Ian tjaa, wat over ian :O

haha ja half en ook nog beetje op FF aan het zitten en msnen dus dat loopt niet zo hard met die art :P

nu nog meer lyrics/banners/quotes in openingspost en ik ben gelukkig :P

maare ik ga weer :group_hug:

ja!!! dat is ook lief! en dat hij dansen overneemt van haar vader! en dat hij haar op komt halen van oxford, ook allemaal lief :)

Hey everyone - just to let you know, we don't allow links to YouTube at this time. It might change in the near future considering the services they offer, but right now they're considered a competing site, so we go by the general rules.

No harm done - I'm sure you were unaware. Let us know if you have any questions!
:)

trouwens het is wel een beetje vreemd, zo'n bankje precies voor een trap haha je zou maar in gesprek zijn en het bankje niet zien :lol:

staat ie erop?????????? ik kon hem helemaal niet vinden haha!!

ik vind die laatste scene ook zo lief, dan lacht oliver zo lief naar haar!!!

ik zag het net Leonie haha
lijkt grappig!!!! :P

kon gisteren de film niet uitkijken omdat alles (inclusief mijn tv) de kamer uit moest voor de kast haha
maar nu staat ie er weer, dus ga denk ik vanavond de film uitkijken :P

Back